0 oy
382 göst.
24 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (239 puan) sordu
Ben 34+1im ama suyum 32 +1den beri geliyor o yüzden doğuma alacaklar dualarınızı bekliyorum inseAllah ya suni sancı verecekler çok korkuyorum

2 Cevap

0 oy
24 Ağustos 2021 (413 puan) cevapladı
Rabim yar ve yardımçın olsun inşallah cnm benim kendini kasma rahat ol inşallah kolay geçer
24 Ağustos 2021 (239 puan) yorumladı
Allah razı olsun inseAllah amin ecmain inseAllah ya
-Reklam-
0 oy
24 Ağustos 2021 (1,038 puan) cevapladı
Hic korkmayin. Obenli olan bebeginizin saglik durumu. İnşallah saglikli bir sekilde kucaginiza alirsiniz. Suni korkulacak bir sey degil. Dogumu hizlandirir. Hadi hayirlisi. Her Halde suyunuz azaldi o yuzden dogum baslatiliyir.
24 Ağustos 2021 (239 puan) yorumladı
Evet suyum azaldı  adet sancısı gibi
24 Ağustos 2021 (1,038 puan) yorumladı
Benimde 32 haftada biraz su geldi.adet sancisi gibi sancilar başladi. Ama ignelerden sonra gecti. Su gelmesi de devam etmedi. Şu an 35 olduk.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 817 göst.
24 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Mina menzil (239 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,044 göst.
2 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Enesay (105 puan) sordu
0 oy
2 cevap 254 göst.
0 oy
7 cevap 1,055 göst.
24 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Mina menzil (239 puan) sordu

1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...