Bende de aynı problem var . 2 hafta önce açılmam var diye ciğer geliştirici iğne vurdular biz doğumu bekledikçe bizim bebiko mideme doğru baskı yapiyor. Sanırım çıkışı karıştırdı
1,512,467 soru
24,669,497 cevap
367,178 kullanıcı