0 oy
541 göst.
23 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
Arkadaşlar decavit devletin karşılıyor yazdırma gerek varmı yoksa direk eczanedenmi almam gerekiyor
Gebelik haftası 11

5 Cevap

0 oy
23 Ağustos 2021 (445 puan) cevapladı
Ben eczaneden aldım 18 TL'ye yazdirmada ama devlette yazıyor canim
23 Ağustos 2021 (21 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ediyorum canim
-Reklam-
0 oy
23 Ağustos 2021 (295 puan) cevapladı
Benım doktor hep yazıyor 
0 oy
23 Ağustos 2021 (704 puan) cevapladı
Reçetesiz olursa devlet karşılamaz ki eczane normal fiyatinda verir
0 oy
23 Ağustos 2021 (278 puan) cevapladı
Ben 29+1 im bende başından beri kullanıyorum yazdırmazsan daha pahalı ama yazdırınca yarı yarıya fiyatı geliyo 18 yazdırmadan fiyatı 
0 oy
23 Ağustos 2021 (2,254 puan) cevapladı
Yazdır en iyisi canım sağlık ocağı doktoru bile yazıyor
23 Ağustos 2021 (21 puan) yorumladı
Öyle yapacm çok sağolun

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 867 göst.
0 oy
2 cevap 558 göst.
0 oy
12 cevap 1,186 göst.
0 oy
6 cevap 472 göst.
22 Mayıs 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Reyyan melek (566 puan) sordu

1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...