0 oy
145 göst.
23 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
Merhaba ben 5 haftalık hamileyim karnım belim çok ağrıyor ve kahve rengi lekelenmelerim oluyor. Sizce normal mi ? 

1 cevap

0 oy
23 Ağustos 2021 (7 puan) cevapladı
Hayir kahverengi lekelenmelerin fazlaysa tabikide normal degil derhal doktora gorunmelisin.. ilk hamileligimde bendede öyle olmustu düşük yapmıştım..
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,664 soru

24,672,070 cevap

367,309 kullanıcı

...