0 oy
183 göst.
23 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (84 puan) sordu
Kizlar bugün kontrolüm vardı ve doktor rahimde yapışıklık var dedi perinatolijiye gönderdi bende o ne oluyor diye sormadım sadece bişey olurmu dedim bakicaz dedi rahim yapisikligi nedir hanımlar 
Gebelik haftası 17

1 cevap

0 oy
26 Ağustos 2021 (131 puan) cevapladı
Bende kürtajdan kaynaklı yapışıklık vardı cnm rahim filminde çıktı. Ofis histereskopi oldum doktor aldı yapisikligi. Bu sürec hamilelikte nasıl ilerler bilemiyorum. En iyi cevap doktorunuzda. Çok geçmiş olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 232 göst.

1,512,458 soru

24,669,429 cevap

367,171 kullanıcı

...