0 oy
384 göst.
23 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (120 puan) sordu
isim bulamadım bide ilk bebek cok heyecanliyim bulduğum isimlerden sonradan vazgeçiyom

Lavin Arjin bide Beril Sena ismi nasil sizce 
Gebelik haftası 33+4
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
23 Ağustos 2021 (350 puan) cevapladı
Beril sena güzel bende eğer kız ise bebeğim Melis sima koycam
23 Ağustos 2021 (256 puan) yorumladı
Ben kızım adını avesta. Koyucam senin kilerde güzel Lavin arjin ağır biraz ama bilmem içine hangisi siniyorsa onu ky cnm iki isim sevmiyorum vallah bn aman sağlıkla olsunlar inşallah
-Reklam-
0 oy
23 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Beril Sena güzelmiş

İlgili sorular

0 oy
25 cevap 2,372 göst.
0 oy
10 cevap 985 göst.
+1 oy
5 cevap 749 göst.

1,512,765 soru

24,673,443 cevap

367,406 kullanıcı

...