0 oy
148 göst.
22 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (549 puan) sordu
Kürtajdan 8 gün sonra kanama tamamen bitti. Bu gün ama 26. Gün karnımın alt kısmında bı bası var hafiften ağrı yapıyor. Acaba adet mi Olcam yoksa endiselenmem gereken birşey var mı ? Yada böyle olup adet görmeden hamile kalan oldu mu ?

1 cevap

0 oy
22 Ağustos 2021 (204 puan) cevapladı
Canım kürtajdan sonra oluyor Öyle sonradan ağrı çekebiliyorsun bende de olmuştu kasığında ağrı ama bi sıkıntı olmadı çok şükür adetin de yaklaşmış kürtaj olduğun günden 1 ay sonra oluyorsun sorun edecek bişeyin yok merak etme 40 gün de adet olmazsan doktora git
22 Ağustos 2021 (549 puan) yorumladı
Siz de mi kürtaj olmustunuz kaç haftalikti ? Birde sonrasında hemen hamile kalabildiniz mi
23 Ağustos 2021 (204 puan) yorumladı
8 haftalıkken oldum bende bir ay adet gördüm ondan sonra 2. Hamileliğim şuan
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 561 göst.
31 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozer35 (17 puan) sordu
0 oy
6 cevap 623 göst.
14 Nisan 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Ayferali (72 puan) sordu
0 oy
8 cevap 692 göst.
0 oy
26 cevap 1,534 göst.
10 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gozde27 (2,105 puan) sordu

1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...