29 ncu haftalarda neler yaşadıniz kızlar :) Nst ye ne zaman girdiniz
36+1deyim 32 haftalıkken nsteye girmiştim ..bide bu hafta girecem
35. Hafta da girmistim ben. 39 olcak yarin
37 haftaligim daha hiç girmedim
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı