0 oy
503 göst.
21 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (41 puan) sordu
Kızlar arabamız var onun için puset almak istiyordum ama bebeğim kış bebeği olcak inşaallah Kasım başı gibi Soğucak nasipse. Sizce hangisi kullanışlı. Ben tecrübesizim öneri istiyorum. Puset diyen puset önerisi portbebe diyen onun önerisinde bulunabilir mi şimdiden teşekkürler
Gebelik haftası 29

1 cevap

0 oy
21 Ağustos 2021 (7,370 puan) cevapladı
Kesinlikle pusut cnm ilk 4 5 ay elin ayağon 

Hatta iyi marka alırsan kraft( büyüklük açısından çook iyi)

Kızım 2 yaşında hala oto koltuğu olarak kullanıyoruz
21 Ağustos 2021 (41 puan) yorumladı
Bana link yollama şansın varmı tatlım ya ben hiç bilmiyorum bulamıyorum
21 Ağustos 2021 (7,370 puan) yorumladı
dolap'ta ne bulduğuma bir bak! https://link.dolap.com/hTbz

Bu tarz cnm
Ama çokk iyi oluyor
21 Ağustos 2021 (41 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 273 göst.
29 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mervis06 (94 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,779 göst.
0 oy
10 cevap 1,087 göst.
14 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugba42 (556 puan) sordu
0 oy
10 cevap 844 göst.
29 Haziran 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde SelinY (161 puan) sordu

1,512,345 soru

24,667,977 cevap

367,101 kullanıcı

...