0 oy
688 göst.
21 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (161 puan) sordu
meraba kızlar göğüs catlaklik için ne kremi kullaniyorsunuz göğüs ucum yara oldu resmen bebeğimi emzirirken cnm çok yaniyor

12 Cevap

0 oy
21 Ağustos 2021 (502 puan) cevapladı
Gecmis olsun inşallah çabucak iyileşirsiniz. Lansinoh aldım ben. Ama yarayı iyileştirecek çok etkili bir şey yok bildiğim. Benim ucu kopacak gibi olmuştu kaç hafta çektim o acıyı. Bu hamileliğimde bile çok fazla hassasiyet sızlama oluyordu. Doktor eczaneden bal mumu sabunu alıp camasirla temasını engelleyebilirsen iyi gelir dedi. Ben göğüs kalkanı da aldım. Doğumdan sonra kullanıcam inşallah. Iç çamaşırları değse bile mahvediyor çünkü. 
-Reklam-
0 oy
21 Ağustos 2021 (1,066 puan) cevapladı
Ayva çekirdeğinden bilmem neye kadar denedim geçmedi lansinoh aldım pahalıydı ama 2 günde geçirdi günde 1 kere sürdüm daha sonra sürmeyi bıraktım Allah bulandan razı olsun yani 
0 oy
21 Ağustos 2021 (160 puan) cevapladı
Kızımda sütümü krem gibi sürmüştüm ve çok iyi gelmişti birde temiz tutmaya çalışmıştım çamaşır vs , kremi hiç kullanmadan çöpe attım doğal iyileşmesini geciktiriyor diye sabırla bebeğinizi emzirmeye devam edin inşallah bir an önce iyileşir
0 oy
21 Ağustos 2021 (729 puan) cevapladı
Bana madecassol iyi geldi 
0 oy
21 Ağustos 2021 (264 puan) cevapladı
Ben de gümüş kapak duydum ama henüz kullanmaya baslamadim etkisini bilmiyorum
0 oy
21 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Neler denemedim ki o göğüs catlagina kendi sütümü sürdüm ayva çekirdeğinden zeytinyagiyla beklettm sürdüm hiçbirisi gecirmedi lansinoh krem 2. Gün geçirdi tavsiye ederim içeriği bitkisel olduğu için göğsünüzü yıkamadan bebeğinizde emebiliyor
0 oy
21 Ağustos 2021 (3,358 puan) cevapladı
En iyisi gümüş kapak mis cnm
0 oy
21 Ağustos 2021 (2,326 puan) cevapladı
İlk hamieliğimde lansinoh krem kullandım hiç işe yaramadı kaç ay canım o kadar acıdı ki bu sefer gümüş kapak alacağım
0 oy
21 Ağustos 2021 (450 puan) cevapladı
Krem olarak bilmem ama Hindistan cevizi yağı iyi geliyor bana hemşire önerdi emzirmeden önce nemli bi pamukla sil ucunu emzir..emzirdikten sonra tekrar sür pamukla kapat üstünü demişti... ben öyle yapacağım 
0 oy
21 Ağustos 2021 (313 puan) cevapladı
Bana en etkili olan eczaneden evigen e vitamini ampul oldu cokk iyi 3 güne iyilesti sürdükten sonra silme derdi yok emzirmeden sonra sürdüm göğsüme oyle emdi tavsiye ederim 
0 oy
21 Ağustos 2021 (2,167 puan) cevapladı
Canım benim cok gecmiş lansinoh gogus ucu kremini , mustela göğüs ucu kremi yine , hindistan cevizi yagı da guzel oluyor canım hem.emzirme oncesi surebiliyorsun hem emzirme sonrası
0 oy
21 Ağustos 2021 (669 puan) cevapladı
Zeytinyağı kullan canım 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 386 göst.
0 oy
5 cevap 392 göst.

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,393 kullanıcı

...