0 oy
386 göst.
21 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (80 puan) sordu
Kızlar 21+4 günlük hamileyim grip oldum doktorum bursada şuan ankaradayım siz hangi yöntrmlerle kurtuldunuz olanlar 
Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
21 Ağustos 2021 (13 puan) cevapladı
Öncelikle çok geçmiş olsun canım Bende ilk aylarında grip olmuştum limon suyunu sıkıp tükettim içine biraz tuz atarak boğaz kısmımda çok balgam oluyordu...bununla rahatlamıştım...birde belli bir süre soğuk bişiler tüketmedim....
-Reklam-
0 oy
21 Ağustos 2021 (101 puan) cevapladı
Ihlamur içebilirsiniz limonla güzelce bool bool istirahat etmelisin.. Vitamin alabileceğin yiğecekleri tüket inşallah biranönce geçer bende ilk aylarda olmuştum böyle geçti❤️

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 225 göst.
0 oy
10 cevap 706 göst.
24 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esraunal002 (2 puan) sordu
0 oy
3 cevap 249 göst.
10 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Sennoo (11 puan) sordu
0 oy
5 cevap 529 göst.

1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...