0 oy
474 göst.
20 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kizlar merhaba nst sancım çıktı 36+5 günlük acilmam yok ama bebeğin kafası baskı yapıyor dedi doktor sizce doğum yakın mıdır Şafak 23

2 Cevap

0 oy
20 Ağustos 2021 (667 puan) cevapladı
Bende 35 haftalıgım bugun birazcik cikti sancım bebekde dönmüş doktor hazırlıkli ol dedi gelme sinyallerini veriyor dedi bana canım
20 Ağustos 2021 (2 puan) yorumladı
Banada öyle söyledi normalde her perşembe nst giricektim ama sancı çıkınca pzrtsi tekrar çağırdı bakal hayırlısı artık hayırlısı ile gelsinlerde
20 Ağustos 2021 (667 puan) yorumladı
Senin cok mu cıktı sancın. Benim cok çıktı haftaya cuma giricem yine. Aynen sağlıkla gelsinler dünyaya
20 Ağustos 2021 (172 puan) yorumladı
Siz hissediyor musunuz sancıları yoksa nst de mi çıkıyor sadece
20 Ağustos 2021 (667 puan) yorumladı
Bugün hissettim adet sancısı oldu sonra ntsdede cıktı
-Reklam-
0 oy
20 Ağustos 2021 (232 puan) cevapladı
Nts de sancı çıkıp 2 cm açılmadan 2 hafta sonra doğum yaptım . 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 269 göst.
4 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasemin1644 (961 puan) sordu
0 oy
2 cevap 253 göst.
1 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevdali27 (441 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,424 göst.
3 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Edaaydn (54 puan) sordu
0 oy
1 cevap 1,348 göst.
11 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...