0 oy
277 göst.
20 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (243 puan) sordu
Kizlar 38+3 deyim zencefil icebilirmiyim ne kadar içsem zararı olmaz ?

2 Cevap

0 oy
20 Ağustos 2021 (85 puan) cevapladı
Bn 28 haftalığım 10 haftalıktan beri hep bir bardak içiyorum içtiğim zaman bi sorun olmadı bu zamana kadr doktorda içe bilirsin diyo 
-Reklam-
0 oy
20 Ağustos 2021 (849 puan) cevapladı
Grip olduğumda balla karıştırıp içmiştim bişey olmadı şükür 

1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...