Ası olduktan sonra pozitif çıkanlar var oda vırus enjekte edıldıgı İcin bir kac gune negatif oluyorsunuz korkmayın okadar cok sey soylendıkı insan korkuyor ama inanın corona olmaktan iyidir benim esımde bende 2 doz asımizi olduk
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı