0 oy
181 göst.
19 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,108 puan) sordu
Kızlar 9 haftamdayım 2 haftadır tansiyonum düşük 10.6 beynim zonkluyor ne varmı aynı durumu yaşayanlar neler yaptınız 
Gebelik haftası 9

3 Cevap

0 oy
19 Ağustos 2021 (117 puan) cevapladı
Bende de var di canım 16 haftaligim şuan aşırı var di yataktan kalkamıyordum şuan iyiyim çok şükür ama sürekli halen sürdurseydi tansiyon var demektir di ama ölçür her gittiğinde doktoruna veya tabiki öncelikle daniş tansiyon gebelikte çok önemli bisey 
-Reklam-
0 oy
19 Ağustos 2021 (23 puan) cevapladı
10 a 6 cokta düşük bir tansiyon degil hamilelikte normale göre daha düşük oluyor genelde zaten benimde hep 9 5 civarı degisiyor tansiyonum 19 haftalik hamileyim 
0 oy
19 Ağustos 2021 (515 puan) cevapladı
Canım ben 19 oldum tansiyonum 9-5 sabah uyanıyorum özellikle baş ağrısı sarılma maf ediyor aç kalmamaya çalışıyorum o yüzden çok ye demiyorum ama ağzında çok boş kalmasın ben çözümü öyle buldum 
19 Ağustos 2021 (1,108 puan) yorumladı
Cok Teşekkür ederim tavsiyelerinize dikkate alıcam

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 340 göst.
19 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yesmmmm (1,108 puan) sordu
0 oy
6 cevap 534 göst.
0 oy
5 cevap 496 göst.
0 oy
4 cevap 450 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bm76 (294 puan) sordu

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...