Ya hiç doymak bilmiyorum ya ne yapcam böyle hep biseyler yeme isteği var bende çok acıkıyorum bide bu aralar aşırı tatlı yeme isteği oluyo özellikle yemeklerden sonra gece falan tatlı yemezsem içimde bi boşluk oluyo
Bende hep acim yiyorum yerken bu bitince sunuda yiyim diye dusunuyorum
1,512,352 soru
24,668,109 cevap
367,110 kullanıcı