0 oy
282 göst.
19 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (52 puan) sordu
Doğum sonrası korse kullanan var mı varsa normal doğum ve ya sezaryende korse tipi ya da süre olarak fark ediyor mu? dogumdan ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız? Ve rahat kullanılan işe yarayan bı model tavsiyeniz var mıdır ? 
Gebelik haftası 26

1 cevap

0 oy
25 Ağustos 2021 (66 puan) cevapladı
Merhaba ben ilk gebeliğimde korse kullandım göbek için degil en çok bel fıtığından dolayı kullandım ama göbeğime de iyi geldi yalnız doğum sonrası hemen değil zaten doğum yapmışım sancı içindeydim kendimi strese sokmamak için  kendimi iyi hissedince yani ortalama bir ay sonra kullandım bu arada normal doğumdu..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,941 göst.
0 oy
4 cevap 596 göst.
0 oy
2 cevap 498 göst.
0 oy
3 cevap 572 göst.

1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...