0 oy
497 göst.
19 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
Erkek Bebek isimleri onerirmisiniz ☺️
Gebelik haftası 16+2
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
19 Ağustos 2021 (822 puan) cevapladı
Ben Oğuz Kaan koyucam adini
19 Ağustos 2021 (68 puan) yorumladı
Bende Miraç dusunuyodum ☺️
-Reklam-
0 oy
19 Ağustos 2021 (1,452 puan) cevapladı

saltuk buğra, huzeyfe, günalp, göktuğ, yasef :)

19 Ağustos 2021 (68 puan) yorumladı
Teşekkürler ☺️
0 oy
19 Ağustos 2021 (400 puan) cevapladı
Enes ve  sefa  benim favorim
19 Ağustos 2021 (400 puan) yorumladı
Eren de güzel
19 Ağustos 2021 (67 puan) yorumladı
Bende Ahmet Yiğit düşünüyorum hayırlısıyla dogsunlar inşallah

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 705 göst.
0 oy
7 cevap 919 göst.
0 oy
4 cevap 544 göst.
15 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eeeeda (49 puan) sordu
0 oy
16 cevap 973 göst.
26 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cansu0808 (36 puan) sordu

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...