0 oy
208 göst.
19 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Merhaba kızlar 17 haftalık hamileyim 2. Hamilelğim fakat oğlumda böyle şeyler yaşamadım endişeleniyrm. Sürekli en ufak şeyde kasık ağrım oluyor göbek deliğimin içinden sızlatan bi ağrı griyor kasığıma doğru idrarımı yaparken bile ağrı çekiyrm sizce bu normal mi bebeğimin cinsiyeti kz acaba kz çocuklarn damı byle oluyor bilemedim. Belki aranızda yaşayanlar fikri olanlar vardır Yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler.. 
Gebelik haftası 17

2 Cevap

0 oy
19 Ağustos 2021 (486 puan) cevapladı
Canım be de 17 haftaligi m benim sol kaşığından canımı acıdan bi ağrı var yarın  doktora gidcem. Senin enfeksiyon olabilir idrarın köyümü dikkat et
-Reklam-
0 oy
19 Ağustos 2021 (6 puan) cevapladı

Benimde ikinci hamileliğim bendede oluyor bende 18 + 5 gün geçtikçe çocukta büyüdüğü için normal ama hastane kontrolünde mutlaka idrar testi yaptirmalisin bide adet tarihi yakştigi zaman oluyor oda normal


İlgili sorular

0 oy
2 cevap 209 göst.
3 Kasım 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Eslem amine (16 puan) sordu
0 oy
2 cevap 198 göst.
23 Ocak 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Lisa1998 (2,280 puan) sordu
0 oy
3 cevap 384 göst.
0 oy
10 cevap 607 göst.
19 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Lisa1998 (2,280 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...