0 oy
686 göst.
18 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (255 puan) sordu
Merhabalar ben 37+4 deyim ayaklarim cok fazla şişti resmen arinsokmus gibiler terlik bile giyemiorum . Ne yapmam lazim ?
Gebelik haftası 37+4

3 Cevap

+1 oy
18 Ağustos 2021 (188 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben buz gibi suya sirke koyup ayaklarımı koyuyordum. Çok rahatlatıcı 
18 Ağustos 2021 (255 puan) yorumladı
Tesekkur ederim bunu deniyicem
-Reklam-
0 oy
18 Ağustos 2021 (113 puan) cevapladı
Benimde aynı hafta senle gayet normal son haftalar uzun süre ayakta kalma bide uzanırken ayaklarını yukarı kaldır tuzlu yeme bana doktorum bunları söyledi 
18 Ağustos 2021 (255 puan) yorumladı
Yapiorum ama gecmedi yinede
0 oy
18 Ağustos 2021 (229 puan) cevapladı
Canım kiraz sapını kaynat iç o suyu faydasını göreceksin 
18 Ağustos 2021 (255 puan) yorumladı
Hamilelikte sorun olmazmi kiraz sapi bitki caylari icmek iyi degil diorlar
19 Ağustos 2021 (229 puan) yorumladı
Haklısın canım dikkatsizlik ettim böyle bir yorum yaparak hakkını helal et

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 603 göst.
0 oy
3 cevap 1,011 göst.
0 oy
5 cevap 509 göst.
0 oy
2 cevap 450 göst.

1,512,748 soru

24,673,330 cevap

367,396 kullanıcı

...