0 oy
162 göst.
17 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan) sordu
8hafta 6 hunluk vebeyım ve 2 gun once leke gelmıs tı bugun de geldı hıc bı ıs yapmıyorum neden sureklı 2 gubde bı gelıyor bılgınız varmı acaba normalmı yarın doktora gıdıcem ama sızede sormak ostesım progestanı da kullanıyorum gunde 1 kere
Gebelik haftası 8 +6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 532 göst.
0 oy
0 cevap 223 göst.

1,512,458 soru

24,669,440 cevap

367,171 kullanıcı

...