0 oy
127 göst.
17 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu
Kizlar dün doktora gittim iki oğlum var üçüncüye hamileyim 13+1 de bana kordon değilse erkek dedi acaba yanılma payı var mıdır herşeyden önce sağlıklı olsun inşallah ama bide kızım olsun çok istiyordum sizce yanılma olmuş mudur
Gebelik haftası 13+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...