Benim 3 Aralık çok şükür bir sıkıntımız yok. Gelişimi önden gidiyor. Normal doğum yapayım diye dua ediyorum
Sata gore 19 Aralık ilk dogumum 38 de olmustu bundada 38 ı bekliyorum elhamdülillah guzel gecıyor ikinci kızım geliyor nasip olursa
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı