0 oy
204 göst.
16 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (135 puan) sordu
Tam 40haftaolduk ama hala bir belirti yok bugün doktor 42.haftaya kadar bekliyebilirsin dedi. Benim gibi olupta suni sancı almadan sezaryen olan varmı acaba suni sancı almak istemiyorum:(
Gebelik haftası 40.hafta
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 725 göst.
16 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kcme (135 puan) sordu
0 oy
6 cevap 606 göst.
15 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Gamize (192 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,024 göst.
0 oy
6 cevap 848 göst.
4 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kcme (135 puan) sordu

1,512,558 soru

24,670,815 cevap

367,246 kullanıcı

...