0 oy
1,395 göst.
6 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu

Remedy holspital da Uzay Lebe var ilk çocuğumda ona gittim...bugün gittim yoktu şükran Türk adında bir doktora gittim...çok sıcak ve samimi geldi...Tanıyan var mı...ayrıca uzay hnm hakkında olumsuz birşeyler duyan oldu mu kızlar .?

Gebelik haftası 17

1 cevap

0 oy
11 Kasım 2018 (32 puan) cevapladı

Uzay hanıma Bi defa gittim iyi gibiydi.  O diğer ismi duymadm hiç cnm

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 148 göst.
30 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Kekik4 (1,692 puan) sordu
0 oy
4 cevap 934 göst.
0 oy
1 cevap 634 göst.
19 Temmuz 2020 Doğum kategorisinde Kardelen16 (25 puan) sordu

1,512,746 soru

24,673,193 cevap

367,380 kullanıcı

...