0 oy
804 göst.
16 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (641 puan) sordu
Korka korka bugün hastaneye gidicem geceden beri uyamadim bisi olcak korkusu geçmiyor hissetmiyorum da 
Gebelik haftası 19

3 Cevap

0 oy
16 Ağustos 2021 (442 puan) cevapladı
Can bende hissetmiyorum, arada sanci oluyor kasiklarimda, arada bulantim oluyor, ama 11+4 haftalik hamileyim, hep korkuyorum, cumartesi gidicem ben... nasil acaba bebeklerimiz 
-Reklam-
0 oy
16 Ağustos 2021 (346 puan) cevapladı
Canım o duygu hiç gitmiyor ki hissetsen bile 37 olduk hâlâ var. Allah sağlıkla hayırla kavuştursun yavrularımıza 
16 Ağustos 2021 (641 puan) yorumladı
Amim cümlemizi inslahh
0 oy
16 Ağustos 2021 (486 puan) cevapladı
Canım hepimizde var doğursan bile en ufak bişeyde bu düşünceye kapılıyorsun annelik duygusu işte Rabbim evlatlarımıza sağlıklı güzel ömürler nasip etsin
16 Ağustos 2021 (641 puan) yorumladı
Amin cümlemizi inslah

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 478 göst.
15 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Damla.sui (25 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,133 göst.
10 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asyafutuna (799 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,117 göst.
5 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifffo (641 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,291 göst.

1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...