0 oy
127 göst.
15 Ağustos 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (5 puan) sordu
12 +3 haftalık gebeyim. Yasım 35. 2 li tarama testinde sadece yaş riski çıktı. Bebeğin ense kalınlıgını 1.1. Dr ısrarla dna testi yaptırmamı söylüyor. Benimle aynı durumda olan var mı acaba. Birde cinsiyeti kız gibi dedi. Acaba bu haftada net belli eder mi?  
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 142 göst.
0 oy
1 cevap 170 göst.
29 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mira111 (113 puan) sordu

1,512,381 soru

24,668,436 cevap

367,124 kullanıcı

...