0 oy
442 göst.
15 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (549 puan) sordu
Kürtaj sonrası kaç adet döngüsü sonrası hamile kaldıniz.? Benim bebeğim plesentadaki enfeksiyondan kaynaklı ex olmuştu. Düşük değildi tam olarak ama ilaçla düşük yaptırıldı sonrasında küçük bir parça için kürtaj yapıldı ? Sizler ne zaman sonra hamile kaldınız ve kolay hamilelik oluyor mu istediğiniz ay kalabildiniz mi?

5 Cevap

0 oy
15 Ağustos 2021 (89 puan) cevapladı
Ben gecen sene kurtaj oldum.3 ay sonra hamile kalabilirsin dediler ama ben psikolojik olarak cok etkilenmistim bekledim 1 yil sonra tekrar hamile kaldim
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2021 (456 puan) cevapladı
Boş keseden kürtaj oldum bir adet döneminden sonra hamile kaldım şuan 34+2 yiz hiç bir sıkıntımız risk te yok şükür 
15 Ağustos 2021 (276 puan) yorumladı
Bende boş gebelikten kürtaj oldum bir adet gecirdim bugün hamile olduğumu ögrendim Rabbim banada o minik kalp atislarini duymak kucagima almayi nasip eder inşallahh :)
15 Ağustos 2021 (456 puan) yorumladı
İnşallah inşallah rabbim herkese nasip eder
15 Ağustos 2021 (276 puan) yorumladı
Aminn :)
0 oy
15 Ağustos 2021 (646 puan) cevapladı
Kalbi durmuştu 9haftalik kürtaj oldum 3ay korunma sonrasında 3ay sonra hamile kaldım şuan bakalım 8haftalik rabbim kucaginiza almayı sizede kısa zamanda bir bebeis nasip etsin 
0 oy
15 Ağustos 2021 (70 puan) cevapladı
15 haftalik.dusuk.yaptik 3.ayima tekrar hamile.kaldim.allahima şükürler olsun 
15 Ağustos 2021 (549 puan) yorumladı
İki adet dongusunden sonra hemen hamile mi kaldınız ? Ne güzel istediğiniz ay oldu o zaman öyle mi ?
0 oy
15 Ağustos 2021 (376 puan) cevapladı
bos gebelikten bende kurtaj oldum 1 adet gordum ustune hamile kaldım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 357 göst.
0 oy
2 cevap 274 göst.
2 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Realist (293 puan) sordu
0 oy
4 cevap 440 göst.
0 oy
2 cevap 221 göst.

1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...