0 oy
154 göst.
15 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan) sordu
Merhaba hanımlar benim ilk dogumundan sonra gogusumde süt apsesi oluştu hala duruyor apse şuan 11 haftalık gebeyim bazen gogusumde ağrılar oluyor bı onerisi olan var mı yada aynı durumu yaşam var mi
Gebelik haftası 11+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 148 göst.
15 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fadileeee (37 puan) sordu
0 oy
1 cevap 133 göst.
0 oy
2 cevap 233 göst.
7 Haziran 2025 Doğum kategorisinde Ebru0303 (10 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,226 cevap

367,113 kullanıcı

...