Ayza söylemesi zor bence.. Tercih sizin tabi içinize siniyorsa.. Ayla Ayda Aybike de aynı anlamlara geliyor yanılmıyorsam. Şimdinin bebekleri büyüdüğünde klasik isimler daha güzel duracak bence, herkes bir farklı isim koyma peşinde. Klasik isimler candır. Benim de kızım olacak ismi Bilge olacak inşallah
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı