Kızlar merhaba akıntım falan vardı o yüzden doktor bu ilaçları yazdı aranızda kullanan var mı acaba gereksiz bi şey olsaydı yazmazdı deil mi doktor.
1,512,555 soru
24,670,766 cevap
367,239 kullanıcı