0 oy
449 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (234 puan) sordu
Dün tetenoz oldum kolum çok acıyo. Parol yutsam mı ki 
Gebelik haftası 21

6 Cevap

0 oy
14 Ağustos 2021 misafir cevapladı
3 gün kol ağrısı olur canım koluna bol bol masaj yap eyer çok ağrı varsa parol ağrı kesici 1 tane kulan hafif bastırarak masaj yap bende de öyle yaptım 
-Reklam-
0 oy
14 Ağustos 2021 (2,420 puan) cevapladı
Soguk suya tut canim agriyi aliyor.parol alabilirsin
0 oy
14 Ağustos 2021 (3,785 puan) cevapladı
Kolunu çok ovalama canım. Parol icebilirsin. Yaptıranlar birkaç gün ağrıyor diyorlar
0 oy
14 Ağustos 2021 (124 puan) cevapladı
Benimde aşı vurulali 3 gun oldu ama hala ağrıyor bugün biraz hafiflemis yine ilaç içmedim ben buz iyi geliyor ve kolunu yorma üzerine yatma
0 oy
14 Ağustos 2021 (447 puan) cevapladı
Benim de ağrımasti sağlık ocağındaki ebe kolonya ile masaj yap dedi iyi gelmişti bana kolonya ve pamukla masaj
0 oy
14 Ağustos 2021 (296 puan) cevapladı
Bende dün vuruldum aşıyı şişme yok ama ağrı var is yapınca daha çok ağrıyor çok agrirsa parol içebilirsiniz dedi

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 326 göst.
0 oy
1 cevap 197 göst.
25 Aralık 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Fundalt (60 puan) sordu
0 oy
1 cevap 223 göst.

1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...