0 oy
329 göst.
14 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (412 puan) sordu
Kızlar sezaryen doğum yaptım,  sütum yok . ameliyat yarası çok sızlıyor ne yapabilirm . bebeğim i kuveze aldılar allttan yanma oldu kaşıntı ile
Gebelik haftası 39.1
Kapatılma nedeni: Sol menüden bebek bakımı bölümüne yazınız..

1,512,258 soru

24,666,901 cevap

367,044 kullanıcı

...