0 oy
259 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (229 puan) sordu
Acaba ekşi yersen kız tatlı yersen erkek gerekçesi ne kadar doğru 10 haftalık olduk acaip merak ediyorum cinsiyeti ve sürekli turşu yiyorum kızın olcak diyorlar 
Gebelik haftası 10+3
Kapatılma nedeni: Cinsiyet ile ilgili konuları sol üst köşeden konu dışı sohbetten sorabilirsiniz anlayışınız için teşekkür ederim.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 982 göst.
0 oy
1 cevap 328 göst.
13 Aralık 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Ferda Yasar (82 puan) sordu

1,512,773 soru

24,673,507 cevap

367,408 kullanıcı

...