0 oy
779 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan) sordu

Mrb kızlar bugün kontrolden geldim doktor suyun fazla dedi ve benimde bir haftadan beri sancılarım var o yüzden oluyormuş doktor ulturasyon aletini karnıma değdirince canımdan can gitti  ben cokk araştırdım bir sürü neden yazıyor çok moralim bozuldu  bebegimde bir sorun cikacak diye cok uzuluyorum ins birsey  olmaz anneler:'(

Gebelik haftası 39+1

2 Cevap

0 oy
13 Ağustos 2021 (14 puan) cevapladı
Merhaba bana da bugün kontrolde suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum pazartesi kan vermemi istedi nedenini öğrenmek için .. doktorunuz sizden istedi mi tahlil falan.. İnşallah nedensizdir . Bazen nedensiz de olabiliyormuş su fazlalığı
-Reklam-
0 oy
13 Ağustos 2021 (316 puan) cevapladı
Benim de sınırda şekerim var diyet le düşürdüm ama yinede suyum fazla

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,082 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra0426 (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 474 göst.
0 oy
0 cevap 446 göst.
0 oy
0 cevap 668 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...