0 oy
194 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu
Kızlar merhaba ben 22 haftalık hamileyim ve belimde düzleşme ve fıtık var ortopedi kontrolüne gottigimde doktor 1 ay sonra felan bı emar çekip bakalım dedi bende şaşırdım emar hamilelere yasak degilmi dediğimde radyasyon olmadığını zararsoz olduğunu şöyledo emarin ben var diye biliyordum sizinle paylaşmak istedim hamileyken emara giren varmi aranızda tedirgin. Oldum yinede zararı olur mi diye
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 628 göst.
0 oy
0 cevap 240 göst.
19 Aralık 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde 70871987 (14 puan) sordu
0 oy
4 cevap 501 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...