0 oy
198 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu
Dışkı yumuşatıcı kullanmama rağmen  dünden beri kanama oluyor  makatta ve suan çok ağrıyor  ne yapmalıyım  ne iyi gelir 
Gebelik haftası 27+5

1 cevap

0 oy
13 Ağustos 2021 (665 puan) cevapladı
Kanaman oluyosa rahatalayacagi anlamina geliyo canim.korkma kanamasj demek icindeki mikroplar cikiyo sislikler iner hafifte olsa bende cok yasadim  cektim aci eksi asla yeme mercimek de gelmez bağsure ilaclari a devam edeceksin ve sicak suya otur biraz baskada caresi yok en kotu ihtimal ameliyat
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 226 göst.

1,512,773 soru

24,673,507 cevap

367,408 kullanıcı

...