0 oy
284 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (534 puan) sordu
Dün 2 3 damla lekem geldi bugünde 5 6 damla geldi Dr attım düşük riski için iğne vurdular ve hap verdiler 1 hafta da rapor verdi 5 +5 im bise olmaz demi 
Gebelik haftası 5+5

4 Cevap

0 oy
13 Ağustos 2021 (227 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
İstirihat et bol bol iyi düşün iyi olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbım ağır bir şey kaldırmayın ilaçlarınızı düzenli kullanın inşallah bir şey olmaz
-Reklam-
0 oy
13 Ağustos 2021 (107 puan) cevapladı
Benimde öyle oldu kendini yorma bişey olmaz inşaallah 
13 Ağustos 2021 (534 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
13 Ağustos 2021 (2,167 puan) cevapladı
Canim progestron hap ve igneleri yine sana kullanman icin yazdi ise sıkıntı olmaz dinlenip istihrat etmeye çalış ilaçlarını duzenli kullan
0 oy
13 Ağustos 2021 (244 puan) cevapladı
Değerlerin kaç çıktı yada çıkıyor
13 Ağustos 2021 (534 puan) yorumladı
Kan vermedim keseye baktı çok iyi dedi ne olur ne olmaz diye iğne yapıp ilaç verdi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 164 göst.
0 oy
4 cevap 345 göst.
0 oy
1 cevap 266 göst.
29 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 58ayse_ (14 puan) sordu

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...