0 oy
352 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (540 puan) sordu
Hamileligin ilk 3 ayında saçını boyatan var mi acaba? Çoğu dr sorun olmayacağını belirtiyor. Bu konuda deneyimi olan var mı? Ben 7+4 haftalik hamileyim. Saçlarımda çok beyaz var irsi olarak 
Gebelik haftası 7+4

3 Cevap

0 oy
13 Ağustos 2021 (3,977 puan) cevapladı
Ben boyatmıstim ama bitkiselle pahalı ama en azından sağlıklı 
-Reklam-
0 oy
13 Ağustos 2021 (3,785 puan) cevapladı
Bir arkadaşım iki gebeliginde de her ay boyatti çok beyazı var. Doktoru sakınca olmadığını söylemiş. Benim doktorum da 6.aydan sonra boyarsan için daha rahat olur dedi. Aciliyeti olmadığı için bekliyorum.
13 Ağustos 2021 (540 puan) yorumladı
Hamileliklerinde, bebislerinde herhangi bir sorun olmadı değil mi arkadaşınızın? En azından ilk 3 ay beklemeli miyim diye düşünüyorum:(
13 Ağustos 2021 (3,785 puan) yorumladı
Hayır sorun olmadı. Doktoru açıcı kullanma demiş sadece. Saç boyası vb urunlerinlerin doğrudan ilişkisi yok ancak otizm nedeni tam bilinmediği için etkiler mi varsayımından yola çıkılıyor. İmkan varsa bekleyin en az 3 ay içiniz rahat eder
0 oy
13 Ağustos 2021 (635 puan) cevapladı
Doktorum 14.15 hafta yapabilirsin dedi 14 de boyadim normal boya ile bnmde ck beyaz kapatici sprey ile.idare ettim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 232 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Sevginaz (540 puan) sordu
0 oy
11 cevap 782 göst.
0 oy
8 cevap 542 göst.
0 oy
16 cevap 900 göst.

1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...