0 oy
309 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (173 puan) sordu
Kızlar tsh 3.88 çıktı bi türlü indiremiyorum ilacda kullanıyorum ama tam tersi yükseliyor gene glukozda 99 çıkmış normalmi sizce öğleden sonra doktora göstericem ama içim rahat etmedi 
Gebelik haftası 21+2

2 Cevap

0 oy
13 Ağustos 2021 (640 puan) cevapladı
Tiroid yüksek çıkmış kan şekeri normal 
-Reklam-
0 oy
13 Ağustos 2021 (2,136 puan) cevapladı
Benimde öyle ilaç kullanıyorum hamileliğim başından beri sizinle aynı tiroitim ilk zamanda 0.90 a düştü sonra yine çıktı doktora soruyorum ilaca devam et diyo

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 511 göst.
0 oy
2 cevap 430 göst.
0 oy
0 cevap 142 göst.
3 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde dilara3425 (105 puan) sordu
0 oy
1 cevap 514 göst.

1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...