0 oy
419 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (336 puan) sordu
20+1 anneler ne durumdasiniz
Gebelik haftası 20

4 Cevap

0 oy
13 Ağustos 2021 (681 puan) cevapladı

22+4 şuanda şeker yüklemesi için ar+l glikoz içiyorum 2 saat hastanede durmam gerekiyor uykusuz bir şekilde sağlığımız iyi çok şükür <3

-Reklam-
0 oy
13 Ağustos 2021 (336 puan) cevapladı
Iyi olur insallah 
0 oy
13 Ağustos 2021 misafir cevapladı
20+6 herşey Yolunda bu halsizlik olmasa herşey dahada güzel olurdu
13 Ağustos 2021 (336 puan) yorumladı
Haliyle hamilelikten canim
13 Ağustos 2021 misafir yorumladı
Evet
13 Ağustos 2021 (336 puan) yorumladı
Takipte olalim yolumuz gunlerimiz daha
0 oy
13 Ağustos 2021 (575 puan) cevapladı
19+4üm kızlar cinsiyetler belli mi bu sene erkek sene diyorlar benimki erkek rabbim kucağımıza almayı nasip etsin
13 Ağustos 2021 (336 puan) yorumladı
Benimkide erkek insallah kucagimiza aliriz 20_2annleer takipte olalim gunlerimiz uzun daha
13 Ağustos 2021 (672 puan) yorumladı
22 haftalık cinsiyetimiz kız :)
13 Ağustos 2021 (336 puan) yorumladı
Eli ayagi duzgun olsun sagligimiz yerinde olsun insallah  erkek kiz hangisini verrse rabbim elinizi karniniza koyun la ilahe illah die 3kere soyleyn

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 466 göst.
12 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevgitpl (3 puan) sordu
0 oy
1 cevap 170 göst.
27 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce_unlu24 (30 puan) sordu
0 oy
6 cevap 624 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hazalnazan (21 puan) sordu
0 oy
3 cevap 479 göst.
26 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevgin (460 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...