22+4 şuanda şeker yüklemesi için ar+l glikoz içiyorum 2 saat hastanede durmam gerekiyor uykusuz bir şekilde sağlığımız iyi çok şükür
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı