0 oy
195 göst.
12 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (75 puan) sordu

İlk dört ay 70 bin süphanallahi ve bihamdihi okunması iyi olurmuş acaba okuyanlar abdestlimi okuyoruz ve tam olarak ne diye zikir çekiyoruz 

Subhanallahi Ve Bihamdihi Subhanallahil Azim  bu sekilmi söylüyoruz 

Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
12 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Duymamıştım ama tesbih doğru. Allah kabul etsin 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 283 göst.
0 oy
7 cevap 652 göst.
0 oy
0 cevap 218 göst.
0 oy
0 cevap 218 göst.

1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...