İlk dört ay 70 bin süphanallahi ve bihamdihi okunması iyi olurmuş acaba okuyanlar abdestlimi okuyoruz ve tam olarak ne diye zikir çekiyoruz
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı