0 oy
139 göst.
12 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (5 puan) sordu
TSH si yüksek olarak doğum yapan var mı. Varsa bebekte ne gibi farklılıklar oldu. TSH değerlerim hiç düşmüyor doktorda birsey demiyor ilacı düzenli kullan diyip gönderiyor zaten düzenli kullanıyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Gebelik haftası 22+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,467 soru

24,669,497 cevap

367,178 kullanıcı

...