0 oy
695 göst.
12 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (103 puan) sordu
16 haftalikken erkek denildi 20+4 ken kiz denildi hangisi dogrudur
Gebelik haftası 21

3 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2021 (6,204 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Detaylıda mı kız dendi?
12 Ağustos 2021 (103 puan) yorumladı
Hayır her ikiside devlet hastanesi
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2021 (1,656 puan) cevapladı
Canım bana da 18de ekek denildi ayrıntı ultrasyona ozle gitim kız dediler dün gitim devlete gene kız dediler:))
12 Ağustos 2021 (103 puan) yorumladı
Bende koz olsun istiyorum inşallah doktorun dediği gibi benim de kızdır ya
12 Ağustos 2021 (1,656 puan) yorumladı
Allah gönlüne göre versin ♥️
0 oy
12 Ağustos 2021 (640 puan) cevapladı
Bana 12 haftada kız demişlerdi 16 17 19 da erkek dediler 22 de kız dediler ayrıntılıda.. 24 de erkek dediler şaka gibi :D karnımin duruşu bile farklı erkek bence artık değişmesin :D
12 Ağustos 2021 (519 puan) yorumladı
Hay Allah ya cok enteresan bune habire başka birşey soyluyorlar
12 Ağustos 2021 (79 puan) yorumladı
Ayy bundan çok korkuyor belirsizlik bana 11 haftada kıza benziyor dedi 13 de kesin kız dedi ama bunları okuyunca ya değilse ya yanildiysa diye tereddüt ediyorum valla inşallah yanilmamistir da

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 2,518 göst.
0 oy
2 cevap 511 göst.
8 Haziran 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Erol_1996 (288 puan) sordu
0 oy
3 cevap 412 göst.
16 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Esra col (120 puan) sordu
0 oy
3 cevap 589 göst.
29 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deniz6547 (43 puan) sordu

1,512,700 soru

24,672,618 cevap

367,345 kullanıcı

...