0 oy
266 göst.
12 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (576 puan) sordu
Çok fazla değil uyuşma ama ara ara yaşayanlar var mı 
Gebelik haftası 22

3 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2021 (107 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Gebelikte bilekte sinir sıkısması nedeniyle cok normaldir. Dogumdan sonra normale dönmektedir
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2021 (365 puan) cevapladı
Her sabah yaşıyorum, platese başladım el ve ayak şişlerim indi uyuşmam azaldı tavsiye ederim, 24 haftalığım. 
0 oy
12 Ağustos 2021 (1,692 puan) cevapladı
Yengemdede cok oldu agliyrdu bazen cok sinir sikismasi oluyordu hamilelikten sonra gecti

1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...