0 oy
359 göst.
12 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (646 puan) sordu
Hamileyken ilaç kullandınız mı bir zararı oldumu ne kullandınız parol asist mesela 
Gebelik haftası 8

4 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2021 (574 puan) cevapladı
Parol kullanılıyor ilk defa geçen gün içtim çok basım agridigi için asisti bilemiyorum
12 Ağustos 2021 (646 puan) yorumladı
Kaç haftalık
12 Ağustos 2021 (574 puan) yorumladı
13+5 im
12 Ağustos 2021 (646 puan) yorumladı
Benim cokyeni senin baya olmuş Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin
12 Ağustos 2021 (574 puan) yorumladı
Amin teşekkürler ben hamile olduğumu bilmeden antidepresanlar ve kalp ilacı da kullandım çok şükür bişey olmadı doktorum bunlarda ya hep ya hiç kuralı vardır düşük olabilirdi direk olmadıysa devam edilebilir ama önermiyoruz yine de dedi. Ama parol ve minoset en zararsız olanları migreni olanlara günde 4 tane içme hakkı veriyorlar hatta
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2021 (748 puan) cevapladı
Doktorum hamile iken herhangi ilaç kullanma bilgim dışında dedi o yüzden kullanmıyorum. Vitamin ve kan ilacı dışında
0 oy
12 Ağustos 2021 misafir cevapladı
Parol a izin veriliyor diye biliyorum. Ama yine de doktora sor 
0 oy
12 Ağustos 2021 (1,652 puan) cevapladı
Kac doktora sorduysam sadece parol icebilirsin dedi. İçtim zorda kalınca 23.haftada fln

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 207 göst.
0 oy
1 cevap 485 göst.
0 oy
3 cevap 354 göst.
0 oy
2 cevap 240 göst.

1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...