0 oy
188 göst.
11 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Hamileliğimin son 2 ayına girerken mantar oluşmaması için niola yagini kullanmanın bir sakıncası olur mu cok etkili kokuya sahip olduğu icin zarar verip vermediği konusunda şüphe de kaldım yardımlarınız için teşekkür ederim
Gebelik haftası 32
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 281 göst.
13 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce_1910 (98 puan) sordu
0 oy
3 cevap 356 göst.
10 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce_1910 (98 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,176 göst.

1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...