0 oy
896 göst.
11 Ağustos 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (567 puan) sordu

Bebek dogdugunda ilk bunu giymesini istiyorum cok begendim ama icinde battaniyesi yok 5 parca olarak satiliyor. Iç zibinini ve battaniyesini ayriyetten koysam takim yapsam olur mu sizce

image

Gebelik haftası 25+0

5 Cevap

+1 oy
11 Ağustos 2021 (805 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Olur neden olmasin.bnde tek bir tulum aldim baska bir battaniye ile takim yaptim.begendikten snra okadr oara vermeye gerek yok.canm.gule gule saglikla giysinler insallah.
-Reklam-
0 oy
11 Ağustos 2021 (361 puan) cevapladı
Olur neden olmasin
0 oy
11 Ağustos 2021 (431 puan) cevapladı
10 lu hastane çıkışı almadın. Hepsi sizin ki gibi takım. Battaniye ve iç zıbını da ayrı aldım. Birleştirip vericem ebeye
0 oy
11 Ağustos 2021 (335 puan) cevapladı
Bunu bende Alicam çok güzel evet 
11 Ağustos 2021 (567 puan) yorumladı
Evet cok tatli duruyoo
0 oy
11 Ağustos 2021 (11 puan) cevapladı
Hiçbirşey olmaz canım, bende bu şekilde bir kaç takım ayarladım çantaya koydum. Yavrularımız sağlıkla doğsun inşallah ☺... 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,053 göst.
0 oy
17 cevap 1,904 göst.
2 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cansuylmz (937 puan) sordu
0 oy
2 cevap 331 göst.
28 Eylül 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Zezee (456 puan) sordu
0 oy
2 cevap 335 göst.
16 Temmuz 2023 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Eftelya22 (68 puan) sordu

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...