0 oy
69 göst.
10 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu
Merhabalar kızlar ayaklarım şişmişti ve sanırım ödemden dizime ağrı giriyor ama dinlendim ve ayaklarım indi fakat dizimin ağrısı geçmiyor resmen yürüyemiyorum sekiyorum uzun süre yürüyemiyorum başına gelen var mı napmam lazim
Gebelik haftası 36

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 214 göst.
0 oy
1 cevap 170 göst.
3 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tskrnn (229 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,198 cevap

367,323 kullanıcı

...