0 oy
182 göst.
10 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (137 puan) sordu
Kızlar tansiyonum büyüğü 13 çok yüksek değil galiba ama ben çok etkilendim ya çok fazla uyku yaptı başımı tutamıyorum sizce normal mi acaba 13 tansiyon bukadar etkiler mi genelde 11 di büyük tansiyonum
Gebelik haftası 35
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
10 Ağustos 2021 (137 puan) cevapladı
Bilgisi olan yokmu acaba
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,472 soru

24,669,544 cevap

367,183 kullanıcı

...